Pàgines
- Acompanyament a families
- Acompanyament pedagògic
- Avís Legal
- Blog
- Campus
- Carret
- Carrito
- Checkout
- Condicions de compra
- Contacte
- El meu compte
- Els cursos
- Els nostres cursos
- Espai vincles
- FAQ
- Finalizar compra
- Inicio
- L’escola
- La llavor del canvi
- La Son
- Lista de deseos
- Mapa del Lloc
- Política de Cookies
- Política de Privacitat
- Programació
- Qui som
- Shop
- Tienda
- Wishlist
- Xerrades
Productes
- Neuroeducació. Esbossant primeres pinzellades del funcionament del cervell, l’òrgan de l’aprenentatge.
- Espacios de aprendizaje en la etapa 3-6
- El quotidià, l'inici de la lectura i l'escriptura.
- L'aromateràpia a l'escola
- Acompanyament emocional a través del Sandplay.
- Com acompanyar les necessitats sensorials amb infants amb TEA.
- Estratègies per portar a la pràctica la psicomotricitat.
- Introducció a la pedagogia sistèmica.
- Mestres en equilibri. Ioga i mindfulness com a eina educativa a l'aula.
- Com facilitar l'educació emocional dins l'aula.
- Les Peces soltes i els Mini mons com a nova manera de concebre el joc
- Inici de la lectura i l'escriptura de manera respectuosa: parlem de consciència fonològica.
- Acompanyament i coeducació afectiva i sexual a la primera infància
- Situacions d'aprenentatge. Del currículum a la programació d'aula
- Conflictes, límits i respecte dins l'aula. Comunicació no violenta.
- Espais d'aprenentatge a l'etapa 3-6
- Disseny d'espais i materials a l'escola bressol
- Control d'esfínters
- Autoestima
- Autonomia
- Moviment
- Formacions
- Acompanyament en canvis profunds de mirada en aspectes concrets
- Xerrades puntuals
- Reflexió compartida amb equips
- Límits que ens cuiden
- Consulta DUDU (pla de son personalitzat amb acompanyament)
- Consulta Estel (pla de son personalitzat al teu aire)
- Consulta LLuna (consulta de la son)
- Necessito parlar d’un aspecte diferent
- La Gelosia
- El Moviment lliure
- Control d'esfínters
- L’alegria del menjar
- Planificació
- Desbordaments emocionals
- Gestió emocional
- Autonomia i autoestima
- Etapes Evolutives
- Replantejament del projecte
- Observacions dins l’aula
- Límits que ens cuiden
- La Son
- El desenvolupament motor i moviment lliure (0-3).